به منظور کمک به حل مشکل تامین مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) تفاهمنامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به هماهنگی بعمل آمده با سازمان ملی زمین و مسکن و به منظور حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد اظهار داشت: در این راستا ۷۷۵ واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد و نیز ۱۵۶ واحد مسکن استیجاری شهر‌های استان در غالب تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

مبارک قدم افزود: هزینه این واحد‌ها متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و از طریق اعطای تسهیلات یارانه دار و کمک‌های مالی کمیته امداد تامین می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص واگذاری زمین به کمیته امداد نیز تصریح کرد: در این خصوص نیز به تعداد نیاز اعلامی و پس از بررسی لازم بصورت مسکن گروهی به کمیته امداد واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی همچنین با اشاره به سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در خصوص برنامه بازآفرینی پایدار شهری، خاطرنشان کرد: توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ساکنان بافت‌های حاشیه‌ای در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در سخنانی با اشاره به اقدامات این نهاد در بافت‌های حاشیه‌ای افزود: برای ساکنان این مناطق علاوه بر پرداخت تسهیلات مختلف بویژه برای ۲ هزار و ۱۰۰ نفر، خدمات مختلف اجتماعی و فرهنگی نیز ارائه می‌شود.

سهندی همکاری با سمن‌ها و کانون‌های کمیته امداد را راهکار‌هایی موثر برای بافت‌های فرسوده دانست.

در ادامه این مراسم تفاهمنامه همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.
 
انتهای پیام/
 

امضای تفاهم نامه همکاری مابین ادارات کل راه و شهرسازی و کمیته امداد آذربایجان غربی

برچسب ها: مسکن ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.