درد و دل سربازان جوان در جشنواره سرباز جوان + فیلم

سربازهای جوان در جشنواره جوان سرباز که در سپاه تهران بزرگ برگزار شد مشکلات خود را بازگو کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار «موسی کمالی» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح روز شنبه در جشنواره جوان سرباز که در سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه سرباز مدافع حریم امنیت کشور است، اظهار داشت: در حال حاضر در فضای رسانه‌ای کشور بعضاً با غلوهایی که می‌شود، نقش سربازان را در دفاع و امنیت کشور انکار می‌کنند به‌گونه‌ای که عنوان می‌شود «سربازی اتلاف وقت و عمر است»؛ البته بعضی‌ها هم مدعی هستند که «سربازی در شرایط امروز جوابگو نیست و در جنگ‌های آینده، سرباز جایگاهی ندارد».

وی افزود: امنیت یکی از موضوعاتی است که همه پیش‌نیازها را تامین می‌کند؛ به عبارتی وقتی امنیت نباشد، هیچ رشد و توسعه‌ای و نیز آزادی هم وجود نخواهد داشت؛ بنابر این در سایه امنیت است که به پیشرفت دست می‌یابیم.

سردار کمالی با اشاره به اینکه کسی امنیت را هدیه نمی‌دهد؛ بلکه با پشتکار و ایثار ملت بوجود می‌آید، ادامه داد: برقراری امنیت در کشورمان به نیروهای مسلح واگذار شده است، به همین خاطر آن‌ها شبانه روز تلاش می‌کنند تا امنیت را در کشور برقرار کنند.

 

 

 


بیشتر بخوانید: اقدام خیرخواهانه زوج تهرانی برای دانش آموزان سیستان و بلوچستانی + فیلم


انتهای پیام/

مشکلات سربازان + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۲ دی ۱۳۹۷
سردار می تونید به چند سوال بنده پاسخ بدهید:

1-چرا در برخی از پادگان ها وضعیت سربازان بسیار تاسف بار است و غذای نا مناسبی دارند؟

2- اگر سربازی واقعا اتلاف وقت نیست، چرا نفرات برتر کنکور و جشنواره های علمی از سربازی معافند؟ خون آنها رنگین تر است؟ این بی عدالتی نیست که یکی به خاطر چند تا تست از سربازی معاف بشه؟

3- اگر سربازی واقعا اتلاف وقت و عمر نیست، چرا مجلس قوانینی تنظیم کرده که بچه آقایون از سربازی معاف بشوند و خرید و جریمه هست؟ می توانید لطف کنید اسم تمام افرادی که با خرید خدمت و یا جریمه غیبت و یا رتبه کنکور معاف شدند را پخش بفرمایید و بفرمایید چرا جوانان بدبخت دو سال باید خدمت کنند و این دوستان الان چرا خارج ایران دارند حال می کنند و رابطه اینها با مسئولین و مقامات کشور چیست؟

یقینا سربازان در امنیت کشور نقش دارند، اما به درستی به کار گرفته نمی شوند. در پادگان ها مواد مخدر جا به جا می شود. افرادی که سو پیشینه کیفری دارند را با افراد سالم در یک جا قرار می دهند.
آخرین اخبار