مهناز افشار به انتشار مجدد خبر احضارش به دادسرای تهران برای تبلیغ یک آمپول در فضای مجازی واکنش نشان داد.

واكنش مهناز افشار به خبر حضورش در دادسرای تهرانبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته های گذشته تبلیغ یک آمپول در فضای مجازی از سوی مهناز افشار واکنش های بسیاری را به دنبال داشت. تا جایی که در خبرها آمد، قرار است او برای ارائه توضیحات در این باره به دادسرا برود. تا اینکه امروز خبری مبنی بر حضور این بازیگر در دادسرای رسانه  و ارائه برخی توضیحات منتشر شد.

مهناز افشار در توئیتی در واکنش به این خبر نوشته است:

مهناز افشار

این در حالی است که یک منبع آگاه در دادستانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور مهناز افشار در دادسرا اظهار کرد: مهناز افشار هفته گذشته در خصوص تبلیغ یک آمپول در دادسرا فرهنگ و رسانه حاضر و توضیحاتی ارائه کرد. از این بازیگر تعهد گرفته شد و افشار نیز در دادستانی از کار خود اظهار پشیمانی کرد و متعهد شد گفته های خود را اصلاح کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
اونا درست خانم افشار ولی شما هم با تخصصاتون همه رو شوکه نکنید؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
به نظرم بر اساس بهداشت جهانی حرف درستی زده
Iran (Islamic Republic of)
هرمز
۰۹:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
بهداشت جهانی ؟!!! سندت کو؟ همین بهداشت جهانی است که مصرف اسپرین را مجاز اعلام کرده و حالا با عوارض جانبی که ایجاد کرده معلوم نیست با این دارو چه خواهند کرد . ضمنا قرصهای روان گردان هم برای درمان افسردگی تجویز میشد که حالا ممنوع اعلام شده است... مهناز افشار مگر دکتر و داروساز است که مدام در حال تبلیغ داروهاست؟ شیرخشک فاسدی که شوهرشان به خورد نوزادان ایرانی دادند، از خاطرها هنوز پاک نشده است.
آخرین اخبار