با سرمایه گذاری تولیدگنندگان و سرمایه گذاران جدید، صدای دوباره تولید در بزرگترین مجتمع کشت و صنعت شمالغرب کشور شنیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مدیرتولید واحد‌های مرغداری کشت و صنعت شهرستان مهاباد گفت: سه واحد مرغداری با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان دوباره راه اندازی شده و با متصل شدن این واحد‌ها توان تولیدگوشت این زنجیره از یک درصد تولید کشوری به دو درصد خواهد رسید.

حسینی افزود: این واحد‌ها شامل دو واحد مرغداری مرغ مادر به ظرفیت تولید هردوره ۴۰۸ هزار قطعه و اشتغالزایی ۱۱۰ نفر و یک واحد جوجه کشی به ظرفیت هر ماه تولید یک میلیون و ۶۰۰ هزارقطعه جوجه و اشتغالزایی ۳۱ نفر است.

وی اضافه کرد: درحال حاضرتمامی دستگاه‌های فرسوده وکهنه قبلی تعویض و به جای آن‌ها دستگاه‌های مدرن جایگزین شده است.

ایرج شجاعی فرماندارشهرستان مهاباد هم گفت: کشت و صنعت مهاباد با همت و سرمایه گذاری دو سرمایه گذار، دوباره احیاء شده و به چرخه تولید و اشتغالزایی بازگشته و جان تازه‌ای گرفته است.

کشتارگاه طیورکشت و صنعت مهاباد هم بزرگترین واحد کشتارگاه غرب کشور است که با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد تومان دوباره شروع به کار کرده و با راه اندازی این کشتارگاه ۱۸۰ نفر مشغول به کار شده ا. ند.

رضا سواره مدیر گشتارگاه کشت وصنعت گفت: این کشتارگاه سالانه ظرفیت کشتار و تولید ۱۵ هزارتن گوشت مرغ را داراست و درحال حاضر هم در این واحد از به روزترین امکانات و تجهیزات استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ج

راه اندازی چرخه تولید درکشت و صنعت مهاباد

منبع خبرگزاری صدا و سیما مهاباد

برچسب ها: تولید ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.