نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: باید در راستای رشد ورزش پارالمپیک کشور قدم برداریم و در این مسیر به حمایت مسئولان نیاز داریم.

لیموچی: باید در راستای رشد ورزش پارالمپیک کشور قدم برداریمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما لیموچی نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان مجمع انتخاباتی این کمیته بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت خیلی خوبی از ورزش پارالمپیک دارد و ما در مسیری قرار داریم که مانند گذشته هم به حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم و باید در راستای رشد ورزش پارالمپیکی کشور قدم برداریم.

او ادامه داد: سال گذشته اقدام خیلی خوبی در کمیته ملی پارالمپیک شکل گرفت و استراتژی های چهار سال آینده کمیته ملی تدوین شد و ما از طریق بررسی نقاط ضعف و قوت، فرصت ها اتفاقات خیلی خوبی را پیش بینی کردیم و به زیر ساخت های مهم پرداختیم.

لیموچی عنوان کرد: جنبش پارالمپیک و ورزشکارانی که در این زمینه فعالیت دارند به خودی خود هزینه سنگین دارد و در ورزش بوچیا که شدیدترین معلولیت دارند باید یک یا دو همراه در کنار این ورزشکاران حضور داشته باشد و تجهیزات گران است و ما با مشکل رفت و آمد طرف هستیم که در حال تلاشیم که این مشکلات را با حمایت مسئولان بر طرف کنیم.


بیشتر بخوانید:

خسروی وفا: انتخابات با اساسنامه جدید و قانونی برگزار شد

جوانمردی: موفقیت ورزشکاران در پارالمپیک توکیو به حمایت مسئولان ورزش بر می‌گردد


انتهای پیام/

اظهارات لیموچی درباره کمیته ملی پارالمپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار