طرح نظارتی شب یلدا در استان قزوین با مشارکت ۳۰ تیم بازرسی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت:برای کنترل قیمت‌ها در شب یلدا ۳۰ تیم بازرسی و ۷۰ عضو ناظر افتخاری بازار را رصد می‌کنند.

علی پر زحمت افزود: باتوجه به افزایش تقاضا برای اقلام پرمصرف این ایام از جمله میوه، شیرینی، آجیل و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالا‌های پرمصرف، طرح ویژه نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی، مجمع امور صنفی واتحادیه‌های مربوط اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بازرسان این سازمان به صورت روزانه از واحد‌های صنفی عرضه کننده کالا‌های پرمصرف بازرسی می‌کنند و علاوه بر رسیدگی به شکایات مردمی، با متخلفان برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، طرح نظارتی شب یلدا به مدت یک هفته ادامه دارد.

*خرید شب یلدا از نمایشگاه بین المللی قزوین

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه مواد غذایی و شب یلدا از فردا برپا می‌شود و تا بیست و نهم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان ادامه خواهد داشت.

هادی طاهرخانی افزود: ارائه کالا‌های مرتبط با آیین شب یلدا و محصولات زمستانه و مورد نیاز شهروندان در این شب، ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده، ایجاد فضا‌های رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز، از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی است.

طاهرخانی افزود: شرکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان، کرمانشاه، گیلان، تهران، قزوین و فارس، محصولات و تولیدات شان را در فضایی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.