برترین‌های دومین دوره مسابقات کشوری سنگنوردی سالنی جام خلیج فارس در رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهر برازجان معرفی شدند.

سنگنوردان برتر نونهال و نوجوان کشور در برازجان معرفی شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این رقابت‌ها با شرکت ۱۵۲ ورزشکار در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان در دو بخش پسران و دختران به مدت دو روز در سالن اختصاصی سنگنوردی شهر برازجان برگزارشد که در رده تیمی پسران خوزستان، بوشهر و فارس به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده تیمی دختران نیز تیم‌های بوشهر، خوزستان و فارس عنوان اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی پسران در رده نونهالان هم، رادان ایزدی از فارس، محمد حسین اکبر پور خوزستان و فرزاد قلایی زاده بوشهر اول تا سوم شدند.

در دیگر گروه سنی این بخش نیز سهیل خرمی از اصفهان، محمد طا‌ها قیصری از فارس و عباس طامول زاده از خوزستان به مقام اول تا سوم دست یافتند.

در رده سنی نوجوانان پسر هم محمدطا‌ها زنگنه از بوشهر، ماهان ایزدی از فارس و آمین بندار از خوزستان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در دیگر گروه سنی این بخش هم نیما جمیری از بوشهر، متین بهرامی از اصفهان و امید مسکینی از خوزستان مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش نونهالان دختر نیز نگار کریمی و پرند مسوی هر دو از خوزستان اول و دوم شدند و سیده عسل یعقوب زاده از فارس به مقام سوم رسید.

در دیگر گروه این بخش هم ارغوان کاظمی از فارس و یسنا زنگنه و آیلین فرهمند هر دو از بوشهر اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان دختر نیز فرانک خیاطان از اصفهان، ستایش رمضانی از فارس و ریحانه توکلی از بوشهر رتبه‌های برتر را به دست آوردند و در دیگر گروه این بخش، کوثر طاهریان از خوزستان، فرشته پاپری از بوشهر و تبسم عابدیان فر از خوزستان رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ک

مسابقات سنگنوردی نونهالان و نوجوانان کشور در برازجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.