مسابقات کیوکوشین کاراته ماتسوشیمای قهرمانی کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نبی فتحی نماینده سبک کیوکوشین کاراته ماتسوشیما در استان کرمانشاه گفت : کاراته کا‌های شرکت کننده درشصتمین دوره مسابقات کیو کوشین کاراته ماتسوشیما که با حضور ۱۱ استان وبیش از ۴۰۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوباوگان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کمیته به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: این دوره از مسابقات طی روز‌های ۲۲ و ۲۳ آذر ماه با عنوان یادواره پیشکسوت ارزنده کاراته کشور شیهان حسین لطیفی در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شدکه درپایان این مسابقات تیم‌های کرمانشاه و اصفهان به ترتیب با کسب ۴۶ و ۱۶ مدال طلا در جایگاه‌های اول و دوم ایستادند وتیم‌های همدان و مازندران مشترکا سوم شدند.

فرهاد جلیلیان مسئول کمیته همگانی فدراسیون کاراته و عضو هیئت رئیسه سبک کیو کوشین کاراته ماکسوشیما نیز درخصوص این مسابقات اظهار داشت؛ مسابقات بسیار دیدنی وجذابی را که از سطح فنی بسیار بالایی برخورد ار بود، شاهد بودیم و تمامی فایتر‌ها آمادگی لازم در مقابل حریفان خود را داشتند.

جلیلیان در پایان گفت: در سال آینده مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزارمیگردد و نفرات برتر به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ ژاپن اعزام خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

حضور ۱۱ استان وبیش از ۴۰۰ ورزشکار در مسابقات کشوری کاراته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.