پرسپولیس پاکدشت قهرمان شد/ ملوان با پیروزی هم قعرنشین ماند

تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت با برتری قاطعانه مقابل آلومینیوم اراک قهرمان نیم فصل نخست لیگ دسته اول شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز(شنبه) با برگزاری هفت بازی پیگیری شد و در نهایت سرخ پوشان پاکدشت به قهرمانی دور رفت این رقابت ها رسید.

در حساس ترین بازی امروز شاگردان فرهاد کاظمی در تیم سرخ پوشان پاکدشت با نتیجه 3 بر صفر آلومینیوم اراک را شکست دادند تا با 32 امتیاز قهرمانی خود در نیم فصل را قطعی کنند. حسین فاضلی(27) محمد امینی(39) و حسین امامیان(59) در این دیدار گلزنی کردند. از طرفی اراکی ها هم که بار دیگر محمد ربیعی را روی نیمکت می دیدند 23 امتیازی شده و با قرار گرفتن در رده ششم نیم فصل را تمام کردند.

گل گهر سیرجان در خانه خود با نتیجه یک بر صفر از سد گل ریحان(اکسین) البرز گذشت تا با 30 امتیاز در رتبه دوم جدول بایستد و شاگردان مجتبی حسینی هم با 23 امتیاز در رتبه پنجم بمانند. تک گل شاگردان وینگو بگوویچ در این بازی را حسام پورهاشم در دقیقه 83 به ثمر رساندند.

بادران در ورزشگاه نفت تهرانسر مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا با این تساوی شاگردان نادر دست نشان فرصت ایستادن در جایگاه دوم نیم فصل را از دست داده و با 28 امتیاز سوم شوند. مجتبی محبوب مجاز(7) برای بادران و مهدی تیکدری(88) برای کرمانی ها گل زدند. تیم تهرانی در پایان دور رفت با 21 امتیاز هشتم شد.

شهرداری تبریز هم در بازی خانگی قشقایی شیراز را با نتیجه یک بر صفر شکست داد تا نیم فصل را با 17 امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه نهم تمام کند. تک گل شهرداری چی های تبریزی را در این بازی احمد امیر کامدار(65) وارد دروازه تیم هومن افاضلی کرد تا قشقایی هم با این باخت 22 امتیازی باقی مانده و در رتبه هفتم قرار بگیرند.

فجرسپاسی شیراز در خانه خود با تساوی بدون گل مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد. با این تساوی تیم اسماعیل زارع با 14 امتیاز دهم شد و شاگردان داود مهابادی هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به فجر در رده یازدهم باقی ماندند.

ملوان پس از 12 بازی بدون پیروزی موفق شد در ورزشگاه تختی انزلی نود ارومیه را شکست داده و به فرار از قعر جدول در نیم فصل دوم امیدوار بماند. شهریار مقانلو(19) و محمد احمدزاده(40) برای تیم محمد احمدزاده گلزنی کردند. شاگردان وحید بیاتلو در تیم نود هم با 14 امتیاز در رده دوازدهم ایستادند.

در آخرین بازی نیم فصل اول هم خونه به خونه بابل با هدایت اکبر میثاقیان توانست در دیداری خارج از خانه تیم سابق این مربی یعنی کارون اروند خرمشهر را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و با 13 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار بگیرد. تک گل بابلی ها را در این بازی اسماعیل کیانی(8) وارد دروازه کارون کرد. کارونی ها هم با این باخت 13 امتیازی شده و به رده چهاردهم سقوط کردند.


بیشتر بخوانید: برنامه هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران


انتهای پیام/

پایان رقابت های نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار