رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه ؛

سایت IPD بیمارستان امام خمینی تنها مرکز تایید شده استان

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : سایت IPD این بیمارستان تنها مرکز تایید شده استان از سوی اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بهنام‌رضا مخصوصی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : سایت IPD بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تنها سایت تایید شده از سوی اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت است که در مقایسه با سایت انادولای ترکیه توانست نمره ۹.۵ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد و تنها مرکز تایید شده استان کرمانشاه باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت : این سایت به ۲ زبان فارسی و انگلیسی با معرفی کامل تمامی خدمات قابل ارائه به بیماران بین‌الملل راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: معرفی تیم بین‌الملل، معرفی تمامی واحد‌های مرکز، وجود جدول تعرفه‌های مخصوص بیماران بین‌الملل، معرفی پزشکان فعال در حوزه گردشگری سلامت مرکز، همچنین دارای قابلیت ارائه پیشنهادات و انتقادات در سایت، دارای فرم با قابلیت بارگذاری اطلاعات و مدارک بیمار در سایت و قابلیت پذیرش بیمار از طریق سایت، در منوی IPD بیمارستان طراحی شده و به زودی زبان کردی و عربی نیز به آن اضافه می‌شود.

مخصوصی افزود: سایت IPD مرکز با قابلیت داینامیک بودن (قابل استفاده در گوشی‌های تلفن همراه و تبلت) توسط دفتر IPD تدوین و توسط واحد IT مرکز طراحی شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش بیماران بین‌الملل در راستای توسعه صنعت گردشگری است، گفت: این بخش از مرداد‌ماه ۹۷ شروع به ساخت شده واکنون با چهار اتاق تک تخته و امکانات اقامت همراه بیمار؛ یخچال، تلویزیون، وجود wifi در بخش؛ وجود خط تلفن و منوی انتخابی غذا برای بیمار و همراه، آماده خدمات‌رسانی به بیماران است.

وی اظهار داشت: سالانه ده‌ها بیمار از کشور‌های همسایه به‌خصوص کشور عراق و منطقه کردنشین عراق برای دریافت خدمات به این مرکز مراجعه کرده و از خدماتی همچون پاسخگویی به سوالات درمانی قبل، حین و پس از ترخیص؛ هماهنگی کامل تمامی ویزیت‌ها، تاریخ جراحی‌ها، پذیرش‌ها و هماهنگی‌ها بین بیماران و پزشکان و مرکز، ارائه قیمت‌های تخمین زده شده و فاکتور نهایی و پاسخگویی به سوالات مالی وهمچنین مشاوره در حوزه‌های مختلف پزشکی ازجمله چشم، گوش حلق و بینی، داخلی، عفونی بهره‌مند می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

سایت IPD بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در مقایسه با سایت انادولای ترکیه توانست نمره ۹.۵ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.