قاتل فراری در دام پلیس گرفتار شد

فرمانده نیروی انتظامی فسا از دستگیری قاتل متواری و همدستانش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ فرج رستمی فرمانده نیروی انتظامی فسا گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل برادر همسر مقتول بوده که به علت اختلاف خانوادگی وی را با ضربات چاقو به قتل رسانده است.

فرمانده نیروی انتظامی فسا بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری توان علمی و اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفا متهم و همدست وی را در شهرستان سیرجان شناسایی و گروه ویژه‌ای با گرفتن نیابت قضائی به محل اعزام و قاتل را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی با اشاره به شناسایی مخفیگاه دو همدست قاتل در فسا، ادامه داد: طی دو عملیات غافلگیرانه این افراد دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روان هزندان شدند، افزود: مقتول در رشته بدنسازی فعالیت حرفه‌ای داشته و در سوابق ورزشی حضور موثر در مسابقات کشوری و استانی داشته است.

سرهنگ رستمی اضافه کرد: نداشتن مهارت در کنترل خشم موجب وقوع قتل و صدمات جبران ناپذیری می‌شود که شهروندان می‌توانند با سعه صدر و استفاده از تجربیات دیگران از بروز موارد مشابه پیشگیری کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری قاتل در فسا

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.