رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان بردسیر از اعلام آمادگی دو خانواده خیر برای ساخت مرکز دیالیز در این شهرستان خبرداد.

اعلام آمادگی خیرین از ساخت مرکز دیالیز دربردسیربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  میر محمدی  رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان بردسیر با اشاره به نیاز شهرستان به مرکز دیالیز از تحویل یک زمین ، و نقشه اجرایی ساخت مرکز ۱۰ تخته دیالیز توسط خانواده خیرین (ابوذر شجاعی و امیر محمدی)به اعتبار ۲ میلیارد تومان و همچنین از تجهیز بیمارستان به یک دستگاه دیگر دیالیز نیز خبرداد.

همچنین برهانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسیر در ادامه از وجود ۱۴نفر بیمار دیالیزی در این شهرستان خبرداد و افزود: بیماری دیالیز یک بیماری خاموش است که روند صعودی نیز دارد.

وی وجود یک مرکز دیالیز با توجه به بیماران مراجعه کننده به مرکز شهرستان و بعضا به مرکز استان را نیاز این شهرستان عنوان کرد.

همچنین نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر ساخت و تجهیز مدرسه را در روستای بهرامجرد توسط خیر را کاری بسیار خدا پسندانه عنوان کرد و در ادامه گزارشی از پروژه های خیر ساز در شهرستان نیز ارائه داد.

نجف پور بهمراه سایر مسئولین حوزه بهداشت و درمان ضمن بازدید از بخش دیالیز مراحل واگذاری زمینی به مساحت ۲۷۰ متر مربع به خیر جهت ساخت مرکز دیالیز در بیمارستان قائم (عج) انجام دادند.

انتهای پیام/س

وجود ۱۴ نفر بیمار دیالیزی در بردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار