مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار و ۳۴۴ تن کالای اساسی به ارزش ۴۶۰ میلیارد ریال در ۸ ماهه نخست امسال در این استان توزیع شد.

بیش از ۶ هزار تن کالای اساسی در سیستان و بلوچستان توزیع شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، سیامک سرابندی اظهار داشت: ۶ هزار و ۳۴۴ تن کالای اساسی به ارزش ۴۶۰ میلیارد ریال در ۸ ماهه نخست امسال در این استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این کالا‌ها به منظور کنترل قیمت در سطح شهرستان‌های سیستان و بلوچستان توزیع شده است، افزود: در این مدت ۶۰۰ تن گوشت گوساله وارداتی، ۳ هزار و ۷۶۰ تن برنج، ۱۴۴تن شکر، یک هزار و ۹۲تن گوشت مرغ، ۳۸ تن تخم مرغ و ۷۰۹ تن میوه از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و صنوف منتخب در سیستان و بلوچستان توزیع شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین با هدف حفظ آرامش بازار و کنترل قیمت گوشت قرمز نخستین محموله گوشت گوسفندی منجمد وارداتی استان به میزان ۱۰ تن امروز برای توزیع در اختیار فروشگاه رفاه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تنظیم بازار و کاهش دغدغه مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از مهمترین وظایف سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

توزیع کالای اساسی در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار