نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانگرایی و بومی گرایی در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ستودنی است و قطعا از این تیم حمایت خواهم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برد تیم فوتبال نفت آبادان برابر سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر و ابراز امیدواری نسبت به بازگشت این تیم به روزهای خوب خود، گفت: این پبروزی را به مردم آبادان، اعضای تیم و باشگاه و همچنین هواداران نفت که همیشه در هر حالی حامی تیم شهر خود بوده اند، تبریک می گویم و امیدوارم موفقیت های این تیم تداوم داشته باشد.

وی با بیان این که از نفت آبادان باتوجه به جوان و بومی بودن آن قطعا حمایت خواهم کرد، افزود: حمایت من از مجموعه کادر فنی و هیات مدیره باشگاه تا زمانی که نفت به روزهای اوج خود برسد و دل هواداران شاد شود، ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت آبادان در این شرایط نیاز به حمایت دارد و امیدوارم همه در کنار تیم باشند و مسئولان باشگاه نیز در نیم فصل دوم با رفع نواقص و تقویت تیم، شرایط بهتری را برای نفت آبادان در لیگ برتر رقم بزنند.

انتهای پیام/ د

حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.