هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان آغاز شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیارضیائی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به آغاز هفته پژوهش در کانون گفت : شعار ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش کانون ، مسیر زندگی، پژوهش - مقصد، یافتن است .

وی با بیان اینکه،هفته پژوهش از ۲۴ تا ۳۰ آذر است ، افزود: تقویت حس پرسش‌گری کودکان و نوجوانان، همراه‌سازی خانواده‌ها با نگاه پرسش‌گر فرزندان و هم‌چنین نهادینه‌سازی این فرهنگ درجامعه ازجمله اهداف برنامه‌های این هفته است .

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت : فضا‌سازی مناسب مراکز فرهنگی هنری با محوریت پژوهش، همراهی با دیگر دستگاه‌های فعال این حوزه در برپایی نمایشگاه‌های پژوهش‌محور و برگزاری کارگاه اقدام‌پژوهی ویژه‌ همکاران ازجمله برنامه های هفته پژوهش است .

اسفندیارضیائی به تقدیر از پژوهش‌گران کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: نشست با والدین با محوریت پژوهش، کودک و نوجوان و نمایشگاه دست‌آورد‌های پژوهشی اعضا و دانش‌آموزان علاقه‌مندبه پژوهش برگزار می شود.

وی با اشاره به همراهی دستگاه های فعال ، تصریح کرد : کارگاه ‌پژوهشی ویژه اعضای مراکز فرهنگی هنری و دعوت از صاحب‌نظران این حوزه برای نقد و بررسی آثار پژوهشی کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های این هفته است که در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری سراسر گیلان برگزار‌می‌شود. 

 

 

انتهای پیام / ق

اجرای برنامه های هفته پژوهش در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.