فرمانده نیروی انتظامی لرستان از کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در استان خبرداد.

سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته توسط همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ازنا ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران و کنترل محور‌های مواصلاتی کشف شد.

کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در لرستان+تصاویر

وی افزود: تعداد ۶ نفر حاملین مواد مخدر دستگیر و چهار و چهار دستگاه خودرو توقیف شد توقیف شد.

وی ادامه داد:حامیلن استان لرستان را به عنوان محور انتخاب کرده بودند, و محموله از جنوب شرق و بارگیری شده بود و به سمت مرکز کشور در حرکت بود به لحاظ هوشیاری و هوشمندی و کنترل محور‌ها توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور کشف شد.

کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در لرستان+تصاویر

مهدیان نسب گفت: امسال مجاهد از همکاران ما مجاهدت همکاران ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر ستودنی بوده است و ۵۰ نقطه آلوده به مواد مخدر کاملا پاکسازی شده با رویکرد برخورد با خرده فروشی موادمخدر بوده است.

کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در لرستان+تصاویر

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون حدود ۴۷ در عملیات مشترک انتظامی برای پاکسازی نقاط آلوده داشتیم  ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از انواع مواد مخدر کشف شد که ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داده داشته است ۹۸۰  طرح تخصصی توسط پلیس‌های مربوطه جهت برخورد با مواد مخدر مواد مخدر اجرا کردیم.

وی ادامه داد: ۳۸۵۰ نفر معتاد متجاهر دستگیر و تحویل ماده ۱۵ و ۱۶ کاهش آسیب‌های اجتماعی شده و حدود پنج هزار نفر توزیع‌کننده و تهیه تهیه و توزیع کننده‌ی خرد و کلان در سطح محور و سطح عرضه دستگیر شدند.

کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در لرستان+تصاویر

وی افزود: همه واحد‌های انتظامی به نوعی دردم نکردیم و اخیراً هم مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع گل در شهرستان بروجرد کشف شده است.

انتهای پیام/م

 ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.