تیم راه یاب ملل مریوان در هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور با شکست شهرداری قزوین به عنوان صدرنشین گروه خود به دور بعد صعود کرد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دیدار های هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور روز پنج شنبه 22 آذرماه در شهرهای مختلف پیگیری شد .
تیم راه یاب ملل مریوان در این هفته و در سالن ۱۲۰۰ نفره مریوان میزبان شهرداری قزوین بود که در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را از پیش رو بردارد .

شاگردان پیام صادقیان ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شدند اما ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود میهمان به اتمام رسید.
در ست سوم و چهارم راه یاب ملل با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ بازی را به سود خود به اتمام رساند و به عنوان صدرنشین گروه سوم به دور بعد صعود کرد .

رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور با شرکت بیست تیم از سراسر کشور در چهار گروه پنج تیمی برگزار می شود که تیم راه یاب ملل مریوان در گروه سوم با تیم های سپاهان اصفهان، هیات کرمانشاه و کوردبال مهاباد و شهرداری قزوین هم گروه است.

شهروند نکا، آق قلا، شهرداری قزوین، ملوان تهران، اتحادنور، میلاد نور رامسر، توپکا بابلسر، افق قم، شهدای رامسر، شهرداری کرج، مقاومت تهران، سپاهان اصفهان، راه یاب ملل مریوان، کوردبال مهاباد، هیات کرمانشاه، شهداب یزد، لاستیک بارز کرمان، صنایع اردکان، خاتم جوان اردکان، مزرداران سیستان و بلوچستان بیست تیم حاضر در لیگ دسته یک والیبال کشور هستند که به صورت دوره ای رفت و برگشت در مرحله مقدماتی با یکدیگر رقابت خواهند کرد .

انتهای پیام/م

پیروزی صعود راه یاب ملل مریوان  مقابل شهرداری قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.