فرهنگیان و دانش آموزان چهارمحال و بختیاری رتبه‌های برتر هشتمین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی را کسب کردند.

کسب رتبه‌های برتر در جشنواره تولید محتوای الکترونیکیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فرهنگیان و دانش آموزان این استان رتبه‌های برتر هشتمین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی را از آن خود کردند.

وی افزود: در گروه فرهنگیان این جشنواره، فائزه احمدی از اردل و فاطمه منصوری از گندمان، موفق به کسب دو رتبه دوم کشوری در بخش انفرادی شدند.

امیدی اضافه کرد: همچنین در بخش گروهی فرهنگیان، محبوبه علیخانی، اکرم رفیعی و خاطره کرمی از بخش فلارد شهرستان لردگان و اکرم بیضایی، نسترن شفیعی فر و مینا یوسفی از شهرستان کوهرنگ و آرزو عزیزیان، بنفشه نفر، مرضیه نادری و سمیرا آقابیگی از شهرستان لردگان رتبه سوم کشوری را کسب نمودند.

وی ادامه داد: در گروه دانشجو معلمان نیز حمید بهرامیان از شهرستان اردل و زهرا صیادی از شهرستان شهرکرد در بخش انفرادی و فاطمه ساعدی، آرزو عزیزیان و بنفشه نفر در بخش گروهی رتبه‌های قابل قبول را به دست آوردند.

امیدی افزود: در بخش دانش آموزی هم علی اکبر فروغی از شهرستان فارسان و مرضیه نکویی از شهرستان شهرکرد موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

وی اضافه کرد: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی (رشد) در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/خ

هشتمین جشنواره کشوری تولید محتوای الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.