مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: در هشت ماهه گذشته از سال جاری ۶۹ کیلومتر عملیات احداث آب و خطوط انتقال آن در شهرهای بانه، صاحب، شویشه و بلبان آباد اجرا شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان، محمدحسین محمدی به اجرای ۱۳ کیلومتر عملیات توسعه شبکه آب در بانه طی سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت: شرکت آبفا طی سال جاری، اقدامات مختلف و متنوعی را در حوزه اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب سطح شهر بانه انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این مدت عملیات توسعه شبکه آب به طول ۱۳ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول یک کیلومتر انجام شده است، افزود: همچنین در بخش فاضلاب عملیات توسعه شکبه فاضلاب به میزان سه کیلومتر و اصلاح شبکه فاضلاب به طول ۲.۵ کیلومتر نیز انجام شده است.

مدیرعامل آبفا استان کردستان ادامه داد: از دیگر اقداماتی که در این مدت در بانه انجام گرفته فروش انشعاب به متقاضیان جدید است که در این زمینه طی سال جاری هزار و ۴۴ فقره انشعاب واگذار شده است.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در شهر صاحب نیز تاکنون ۲۰.۷۴ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۱۰.۱۹ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۶۰۰ انشعاب آب و حدود ۶۰۰ انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی مجموع ۱۰ لیتر در ثانیه انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین در شهر شویشه هم ‌اکنون ۱۶.۸۸ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۵.۷ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود ۵۰۰ انشعاب آب و ۵۰۰ انشعاب فاضلاب، ساخت یک مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی مجموع هفت لیتر در ثانیه اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: همچنین از زمان تحویل مسئولیت خدمات آب و فاضلاب شهر بلبان ‌آباد به آبفا کردستان تاکنون ۱۹ کیلومتر عملیات احداث شبکه آب و خطوط انتقال، ۱.۳۶ کیلومتر عملیات احداث شبکه فاضلاب و خطوط انتقال آن، واگذاری حدود هزار و ۲۰۰ انشعاب آب و حفاری و تجهیز دو حلقه چاه با دبی مجموع ۱۰ لیتر در ثانیه اجرا شده است و ضمن آنکه یک مخزن هزار مترمکعبی نیز در حال ساخت است.

انتهای پیام/م

اجرای ۱۳ کیلومتر عملیات توسعه شبکه آب در بانه طی سال جاری

 

برچسب ها: آب وهوا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.