مدیر بیمارستان فاطمیه همدان از افتتاح واحد ماموگرافی طی ماه آینده در این بیمارستان خبر داد.

افتتاح  واحد ماموگرافی طی ماه آینده در بیمارستان فاطمیه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جواد جوزی، مدیر بیمارستان فاطمیه همدان به افتتاح واحد ماموگرافی بیمارستان فاطمیه همدان اشاره کرد و افزود: دستگاه ماموگرافی خریداری شده در حال ارسال از تهران است و به زودی نصب و بهره‌برداری از واحد ماموگرافی اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه واحد ماموگرافی بیمارستان فاطمیه طی ماه‌ آینده افتتاح می‌شود، افزود: ماموگرافی یکی از واحدهای فرعی بخش رادیولوژی این بیمارستان به شمار می‌رود.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان به دستگاه قدیمی و فرسوده ماموگرافی در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: با خرید دستگاه جدید ارتقایی در حوزه تجهیزات رادیولوژی اتفاق افتاده است که این دستگاه در تشخیص بیماری‌های زنان به خصوص سرطان‌ها موثر است.

جوزی با بیان اینکه دستگاه ماموگرافی جدید به قیمت 700 میلیون تومان خریداری شده است، خاطرنشان کرد: این دستگاه چند ماه پیش خریداری شده که در حال حاضر افزایش قیمت داشته است.

وی با اشاره به اینکه خرید دستگاهی در خصوص تشخیص اختلالات مثانه و کف لگن زنانی که دچار مشکل می‌شوند، افزود: دکتر رادنیا به عنوان فوق تخصص کف لگن جذب شده که برای فعالیت او نیاز به خرید امکانات تشخیصی نیز بود تا قدم‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/ب

واحد ماموگرافی در بیمارستان فاطمیه همدان راه اندازی می شود

برچسب ها: علوم پزشکی ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.