دونالد ترامپ، میک مولوینی را به عنوان رئیس دفتر موقت خود و جایگزین جان کلی معرفی کرد که قرار است انتهای سال جاری میلادی، کاخ سفید را ترک کند.

میک مولوینی از سوی ترامپ به عنوان جایگزین موقت جان کلی معرفی شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری میک مولوینی را به عنوان رئیس دفتر موقت خود و جایگزین جان کلی معرفی کرد که قرار است انتهای سال جاری میلادی، کاخ سفید را ترک کند.

ترامپ در این پیام از جان کلی که در ماه‌های اخیر اختلافات گسترده‌ای با او داشته، تمجید و تشکر کرد.

ترامپ در پیامی توئیتری نوشت: «من خوشحالم که اعلام کنم که میک مولوینی مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید را به عنوان رئیس موقت کارکنان کاخ سفید انتخاب و جایگزین ژنرال جان کلی می‌کنم. او به کشور ما بیش از اندازه خدمت کرده است. میک هم زمانی که در دولت حضور داشته کار قابل توجهی انجام داده است.»

رئیس جمهور آمریکا افزود: «من به تعامل با وی در این مقام جدید برای رسیدن به عظمت دوباره آمریکا می‌نگرم. جان کلی تا پایان امسال در مقامش باقی خواهد ماند. او یک وطن‌پرست بزرگ است و من می‌خواهم شخصا از وی به خاطر خدماتش تشکر کنم.»

جان کلی، آخرین نفر از صف طولانی افرادی است که از ابتدای ورود ترامپ به کاخ سفید، از سوی او برکنار شده یا خود شخصا تصمیم به استعفا گرفته‌اند. سی‌ان‌ان هفته گذشته گزارش داد ترامپ و کلی مدتی است که اصلا با یکدیگر صحبت نمی‌کنند. پیشتر، گزارش‌هایی نیز درباره درگیری لفظی آنها با یکدیگر منتشر شده بود.

انتهای پیام/

جایگزین موقت رئیس دفتر ترامپ معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار