بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تیمی از داوری در 2 ، 3 سال اخیر ضرر کرده باشد این تیم پرسپولیس است.

نوراللهی: تیم پرسپولیس بیشترین ضرر از داوری داشته است/ پنجره همدلی و اتحاد برای ما باز شده استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار کرد: تیم پارس جنوبی جم در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد و خیلی از تیم ها را اذیت کرده بود و خدا را شکر که تیم ما توانست بازی روانی ارائه بدهد و 3 امتیاز این بازی را گرفتیم و در کورس قهرمانی ماندیم. 

نوراللهی درباره اظهارات رحمتی کاپیتان استقلال  بیان کرد: یکسری هجمه ها از سوی تیم ها بر ما وارد شده است و اگر تیمی از داوری در 2 ، 3 سال اخیر ضرر کرده باشد این تیم پرسپولیس است و داوران همانند ما بازیکنان و هر کس دیگر می توانند اشتباه کنند. همچنین  اینکه تیم پرسپولیس با این مشکلاتی که در 2، 3 سال اخیر داشت  و با این نتایجی که بدست آورده قابل ستایش است. اگر می گویند داوری به ما کمک کرده است به نظرشان  پارسال ما جزء 4 تیم برتر آسیا بودیم با داوری به این مرحله رسیدم؟ امسال فینال آسیا رفتیم  با داوری به بالاترین سطح آسیا رفتیم ؟ این اتفاقات رخ نداده است و فقط پرسپولیس با بازیکنانش جنگیده است و کادر فنی و مدیریت همه دست به دست هم دادند و تلاش کردند و در برخی از بازی ها شده است که فقط 7 بازیکن بزرگسال داشتیم و هیچ وقت کادر فنی غر نزده که بازیکن نداریم و این طور نبوده است.

یکسری هجمه ها به  تیم ما وارد کردند 

او ادامه داد: تلاش بازیکنان و هواداران بوده است و یک همدلی بین بازیکنان و هواداران و مدیریت و کادر فنی بوده است و اگر پرسپولیس این نتایج خوب را گرفته است به علت همدلی همه عوامل باشگاه است.  یکسری از هجمه ها را بر روی  ما وارد می کنند  که بازی ها را با داوری پیروز می شویم  و این طور نیست چرا که  ما برای هواداران می جنگیم که خوشحالشان کنیم و نیم فصل دوم  برای قهرمانی تلاش می کنیم چون قهرمانی امسال همانند 2 سال گذشته خیلی باارزش است. امیدوارم در نیم فصل دوم با بازیکنانی که اضافه می شوند بتوانیم بازی های بهتری انجام بدهیم و برای قهرمانی خود را آماده می کنیم. 

بازیکنان پرسپولیس 15 درصد پول گرفتند 

نوراللهی درباره اینکه گفته می شود یک پنجره برای پرسپولیس بسته شد و هزاران پنجره دیگر باز شد، بیان کرد: چه پنجره ای باز شد چرا که  پرسپولیس با امیدهایش بازی می کند و 2 پنجره محروم از گرفتن بازیکن بودیم و باشگاه های دیگر بازیکن گرفتند و خرج کردند اما بازیکنان پرسپولیس 15 درصد پول گرفتند.  10،15 بازیکن بزرگسال و بقیه بازیکن امید هستند و این پنجره همدلی و اتحاد است و  برای هواداران خود می جنگیم و فکر می کنیم به چه صورت هواداران خود را خوشحال کنیم.  به نظرم صحبت های خوبی نیست که می خواهتد این هجمه بر روی پرسپولیس وارد  کنند و اینکه مطمئن باشند با همه تیم ها می جنگیم و هر حرف و حاشیه ای که باشد پرسپولیس به کار خود ادامه می دهد و می جنگد. مطمئن باشند هواداران که قهرمان می شویم. 

در صورت حضور در لیست نهایی تیم ملی  تلاش خود را می کنم 

او درباره اینکه لیست نهایی تیم ملی روز یکشنبه اعلام می شود، گفت: من 2 ، 3 اردوی تیم ملی بودم و کادر فنی تیم ملی به من اعتماد کردند و هر چه خدا بخواهد.  اگر در لیست تیم ملی  بودم که تلاش خود را می کنم در غیر این صورت برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.  

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه اختلاف کی روش و برانکو به تیم ملی ضربه نمی زند، خاطر نشان کرد:  این سئوال  در حیطه وظایفم نیست تا جواب بدهم  اما همه تیم ها  دست به دست هم می دهند تا تیم ملی خوبی داشته باشیم و تیم ملی در جام ملتهای آسیا  موفق باشد. 


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۰۰:۵۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
چون مربی تو برانکو هست از لیست حذف شده و بجای شما یه استقلالی میره جام ملتها.
جالبه کی رش با قلعه نویی مشکل داشت یهو تا قلعه نویی بر علیه پرسپولیس حرف زد شد دوست کی رش.
جالب نیست...؟
آخرین اخبار