سارق یک رستوران چینی که قصد داشت تا از طریق کانال فلزی روی پشت بام فرار کند، سرانجام داخل کانال گیر افتاد و در معرض خطر مرگ قرار گرفت.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد این دزد بدشانس قصد داشته از طریق کانال فلزی روی پشت بام وارد رستوران شود، اما داخل کانال گیر می‌افتد و چون هیچ شخصی برای نجات او نمی‌آید، در معرض خطر مرگ قرار می‌گیرد.

سارق بدشانس داخل کانال فلزی روی پشت بام گیر افتاد + عکس

شاید بتوان این سارق را بدشانس‌ترین سارق در آستانه سال نو میلادی دانست. او دو روز در این شرایط گیر کرده بود و هیچ فردی صدایش را نمی‌شنید.

در نهایت یکی از مغازه‌دار‌های اطراف به شکلی معجزه آسا صدای ناله‌های او را می‌شنود و با نیرو‌های امدادی تماس می‌گیرد. هنگامی که امدادگران وارد صحنه شدند، ابتدا تصور کردند که این صدا از سقف رستوران می‌آید و احتمال دادند یک حیوان در سقف گیر افتاده است، اما با ورود به پشت بام و باز کردن سقف آشپزخانه با یک مرد ۲۹ ساله مواجه شدند که در یک ورقه فلزی در پشت بام آشپزخانه به دام افتاده بود.

سارق بدشانس داخل کانال فلزی روی پشت بام گیر افتاد + عکس

براساس گزارش دفتر کلانتری ایالت آلامیدا، عملیات امداد نزدیک به یک ساعت طول کشید و آتش نشانان برای حذف ورق فلزی تمام تلاش خود را به کار بستند تا سارق نگون بخت بیش از این زخمی نشود.

همچنین براساس گزارش نیرو‌های پزشکی حاضر در صحنه، این مرد با ۴۸ ساعت گرسنگی، تشنگی، کمبود اکسیژن و فشردگی عضلات بدن رو به رو بوده است و در نتیجه دچار ضعف، بی حالی، کم آبی بدن، کبودی و سستی مواجه بود؛ بنابراین حتی ادامه این وضعیت تا ۲۴ ساعت دیگر می‌توانست منجر به مرگ وی شود.

سارق بدشانس داخل کانال فلزی روی پشت بام گیر افتاد + عکس

منبع: نوداد

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار