بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در بازى با پیکان، سپاهان مثل بازى امروز براى تیم ما پنالتى نگرفتند، اگر داورى‌ها اجازه مى داد صدر جدول بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وریا غفورى بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران درباره دیدار استقلال مقابل پدیده گفت: در بازى با پیکان، سپاهان و جام حذفى نیز مثل بازى امروز براى تیم ما پنالتى نگرفتند. اگر داورى‌ها اجازه مى داد استقلال صدر جدول بود.

او ادامه داد: خداروشکر روند تیم ما خیلى خوب شده است و در حال حاضر یکى از بهترین فوتبال‌ها را به نمایش مى گذاریم. بازیکنان و کادر فنى از شرایط راضى هستند و اگر اجازه بدهند که استقلال جان بگیرد به طور حتم این تیم قهرمان مى شود.

منتظری افزود: همه چیز به ضرر استقلال است و هیچ فردى هم از این تیم حمایت نمى کند. اگر اول فصل را بررسى کنید متوجه مى شوید که بهترین بازیکنان تیم خیلى راحت رفتند و این دست باشگاه هم نبود و عامل بیرونى مسبب تمامى مشکلات است. نمى خواهم بیش از این باز گو کنم و هواداران هم حق دارند و همه چیز را مى دانند.

منتظرى در مورد داوری این بازی گفت: اصلا به بحث داورى ورود نمى کنم و فقط نمى دانم در جایى که باید به حقمان برسیم، اما این امر صورت نمى گیرد. فرق استقلال با تیم هاى بالاى جدول در همین است.  باور کنید هواداران گناه دارند و باید حقشان را بدهند. کمک اضافى نمى خواهیم. حالا جالب است از الان شروع مى شود که به طور مثال مى گویند بازیکن استقلال باید اخراج مى شد و مثلا تیم پدیده برایشان پنالتى در نظر مى گرفتند. خواهشا بس کنید. به راحتى حق استقلال را خوردند.

بازیکن تیم استقلال درباره رصد کمیته اخلاق در مصاحبه مربیان و بازیکنان گفت: ما حرف بدى نزدیم و حق را گفتیم و استقلال گل سالم زد. اگر مى خواهند محروم کنند کل تیم را محروم کنند.


بیشتر بخوانید: 

استقلال صفر - پدیده صفر / یحیی با یک امتیاز صدر جدول را پس گرفت +فیلم

گل محمدی: حقمان ۳ امتیاز این مسابقه بود / بازی در نیمه دوم برای ما بود

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - پدیده


انتهای پیام/

صحبت های منتظری بعد از دیدار مقابل پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
عروس بلد نیست برقصه برمیگرده میگه زمین هموار نیست
آخرین اخبار