تیم‌های ستارگان ساری و بیمه رازی بابل به عنوان نمایندگان ایران در نخستین روز رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان، مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان از صبح امروز پنج شنبه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز شد.

در نخستین روز این رقابت‌ها، تیم‌های ستارگان ساری و بیمه رازی بابل به عنوان نمایندگان ایران، مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در دیدار‌های برگزار شده صبح امروز و از گروه یک، تیم پاس ستارگان ساری با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر نماینده مجارستان را شکست داد.

برای نماینده ساری در این دیدار امین پرسته، مهران شیخی، ابوالفضل حاجی پور، مهدی یگانه جعفری، حسین الیاسی، بهمن تیموری، مسعود مددی، ارشک محبی، امیر محمدی و علیرضا گرزبر به ترتیب در اوزان ۵۷ کیلو، ۶۱، ۵۶، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب پیروزی شدند.

در دیگر دیدار این گروه، تیم بیمه رازی بابل با نتیجه ۹ بر ۱ نماینده اوکراین را مغلوب کرد.

برای نماینده بابل در این دیدار بهنام احسان پور، مهران نصیری، ماگومد قربان علی اف، رضا افضلی، احمد گادجی ماگمدوف، کامران قاسم پور، محمدجواد ابراهیمی، حامد طالبی زرین کمر و امین طاهری مقابل حریفان پیروز شدند و فقط نادر حاج آقا نیا در برابر حریف اوکراینی باخت.

در دیدار‌های دیگر صبح امروز و از گروه دو، نماینده گرجستان ۹ بر ۱ نماینده قرقیزستان را برد و ترکیه ۶ بر ۴ از سد هند گذشت. هم اکنون دیدار تیم‌های هند با قرقیزستان و ترکیه با گرجستان در حال برگزاریست.

دیدار‌های عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در سالن دانشگاه آزاد اسلامی بابل آغاز می‌شود و در حساس‌ترین دیدار عصر امروز، تیم‌های ستارگان ساری و بیمه رازی بابل از ساعت ۱۹ به مصاف هم می‌روند.

بر اساس گروه بندی این مسابقات؛ در گروه یک، تیم‌های ستارگان ساری – بیمه رازی بابل - مجارستان و اوکراین و در گروه دوم، تیم‌های قرقیزستان – گرجستان- هند و ترکیه حضور دارند.

دیدار‌های نیمه نهایی و رده بندی و فینال فردا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

پیروزی نمایندگان ایران در کشتی آزاد باشگاه‌های جهان

برچسب ها: کشتی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار