جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق بررسی کارشناسان، 75 درصد از تصادفات در محورهای حادثه خیز ناشی از ایراد در طراحی و مهندسی جاده، رانندگی نامناسب و ناایمن بودن خودروها است.

آغاز طرح های زمستانی پلیس راهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سرهنگ علیرضا مرزبانی  جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه   امروز(22 آذر) در حاشیه آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی 66 نقطه حادثه خیز جاده ای در سطح استان، عنوان کرد: مسئولین ذیربط در تلاش هستند تا در بودجه سال 98 مشکلات این نقاط حادثه خیز دیده شود و برای رفع آنها بودجه ای اختصاص دهند.

وی گفت: برخی از تصادفات سطح جاده های کرمانشاه نیز بصورت محوری هستند که دراین رابطه محور کرمانشاه به کامیاران، کرمانشاه به اسلام آباد غرب و کرمانشاه به روانسر بحرانی ترین محورهای استان محسوب می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه بیشترین تصادفات استان در بازه زمانی هشت ماهه امسال در این محورها رخ داده، افزود: طبق بررسی کارشناسان، 75 درصد از تصادفات در این محورها ناشی از ایراد در طراحی و مهندسی جاده، رانندگی نامناسب و ناایمن بودن خودروها است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۰ نفر در جاده‌های استان کرمانشاه براثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

انتهای   پیام/ز

 

تاکنون ۲۵۰ نفر در جاده‌های استان کرمانشاه فوت  کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.