منابع فلسطینی از وقوع تیراندازی در رام‌الله و کشته و زخمی‌شدن تعدادی نظامی صهیونیست خبر دادند.

کشته و زخمی شدن 4 صهیونیست در تیراندازی رام اللهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز رسانه‌ای فلسطین، به دنبال تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «جفعات اساف» در شرق شهر البیره در رام الله دو نظامی صهیونیست کشته و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شاهدان عینی از وقوع تیراندازی در فاصله‌ای نزدیک به سوی نظامیان صهیونیست خبر دادند، به این صورت که فرد اجراکننده عملیات از خودرو پیاده شده و پس از تیراندازی به سوی گروهی از نظامیان صهیونیست مکان حادثه را به سرعت ترک کرده است.

در گزارش های اولیه آمده است یکی از عوامل تیراندازی (به سوی صهیونیست ها) در نزدیک رام الله به شهادت رسیده اما نفر دوم موفق به فرار شده است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از این عملیات ضد صهیونیستی مبارزان فلسطینی استقبال و اعلام کرد مطمئن هستیم که دشمن شکست خواهد خورد.

تشدید عملیات مقاومت فلسطین با هدف انتقال فشار از نوار غزه به کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی و در عین حال سلامت و آزادی عاملان این عملیات ترس و وحشت رژیم صهیونیستی را در پی داشته و نشانگر ضعف امنیتی شدید این رژیم و صد البته هشداری برای آغاز انتفاضه مسلحانه فلسطینیان است.

تکمیلی:  منابع صهیونیستی اعلام کردند سومین نظامی صهیونیست زخمی شده در این تیراندازی نیز کشته شده است.

رسانه‌های صهیونیستی عملیات امروز فلسطینی‌ها را یکی از خطرناک‌ترین عملیات‌های ضد اسرائیلی در سال‌های اخیر توصیف کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۷
باید نیروهای مقاومت فلسطینی امنیت رو از رژیم تروریستی و جانی اسراییل بگیرند و نگذارن آب خوش از گلوشون پایین بره
آخرین اخبار