طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران با اعلام آماده باش به ۸۹ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی از امروز ۲۲ آذر ماه در مازندران آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی صالح طبری رئیس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان مازندران همزمان با اورژانس کشور از امروز ۲۲ آذر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران خواهند بود.

وی افزود: ۵۶۰ نفراز پرسنل فوریت‌های پزشکی با ۱۳۶ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آمبولانس‌های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی می‌باشند.

صالح طبری افزود: طرح امداد زمستانی اورژانس مازندران تا پایان اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

اورژانسی‌های مازندران به صف شدند

برچسب ها: اورژانس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.