نماینده سنای افغانستان:

مردم افغانستان خواستار خروج نیروهای خارجی هستند

نماینده مردم بغلان در مجلس افغانستان در سخنانی تاکید کرد که پس از گذشت 17 سال از حضور نظامیان کشورهای ناتو در این کشور، هنوز هم ده ها و صدها سرباز و غیر نظامی افغانستان همه روزه جان خود را از دست می دهند.

مردم افغانستان خواستار خروج نیروهای خارجی هستندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عضو مجلس سنای افغانستان در سخنانی تاکید کرد که پس از گذشت 17 سال از حضور نظامیان کشورهای ناتو در این کشور، هنوز هم ده ها و صدها سرباز و غیر نظامی افغانستان همه روزه جان خود را از دست می دهند.

فیصل سمیع گفت: حضور نیروهای ناتو در افغانستان اهداف اعلام شده حفظ امنیت در کشور را برآورده نساخت و مردم خواستار خروج نیروهای خارجی هستند.

وی تاکید کرد: تجربه 17 سال حضور ناتو در افغانستان نتایج منفی برجا گذاشته و متاسفانه انتظارات مردم به هیچ وجه برآورده نشد؛ دلیل این امر این است که پس از 17 سال حضور نظامی کشورهای ناتو، هنوز هم ده ها و صدها سرباز و غیر نظامیان افغانستان در بازارها، در مساجد و در همه جا می میرند.

عضو مجلس سنای افغانستان افزود: زمانی که در سال 2001 نیروهای خارجی وارد افغانستان شدند، مردم انتظار داشتند که امنیت و صلح در کشور در آینده نزدیک تامین شود؛ ما انتظار نداشتیم که جنگ 17 سال دیگر ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
ان شاء الله همه طرف ها در افغانستان صلح کنن و جهان اسلام از تندروی دور شود
آخرین اخبار