در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۳۷)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود 8.11.4 Google Gmail – برنامه رسمی جیمیل برای اندروید

با استفاده از نرم افزار رسمی Gmail می توانید بدون مشکل در سریع ترین زمان به صندوق نامه های الکترونیکی جیمل دسترسی پیدا کنید. در برخی مواقع ممکن است بر اساس مشکلاتی که در مرورگر های گوشی های هوشمند وجود دارد، دسترسی به صندوق نامه های الکترونیکی مختل شود. 

از ویژگی های ارزشمند این نرم افزار می توان ورود با چند حساب کاربری، مشاهده و ذخیره فایل های پیوست و ارسال نامه الکترونیکی نام برد.
 
دانلود جیمیل- Gmail برای اندروید و ios ؛ دسترسی سریع به سرویس پست الکترونیک گوگل

دانلود Gravity Screen Pro – On/Off 3.20.0.3 روشن کردن خودکار صفحه نمایش اندروید

یکی از مشکلاتی که گریبانگیر برخی از کاربران است روشن ماندن صفحه نمایش برای مدتی است که کاری با آن ندارند. این موضوع مشکلات مختلفی را ایجاد می‌کند. مشکلاتی مانند مصرف بیهوده باتری ، احتمال اجرای یک برنامه به صورت ناخود آگاه و حتی تماس ناخواسته و امثال آن.

حال برای رفع این مشکل ما نرم افزار Gravity Screen Pro – On/Off را به شما معرفی می‌کنیم که با عملکردهای متفاوت و متنوع کاربرد بسیار زیادی برای کاربران خواهد داشت. اگر از کیف غیر اختصاصی گوشی استفاده می‌کنید و یا گوشی شما قابلیت خاموش شدن هوشمند در زمان بسته شدن کیف را ندارد، با این نرم افزار این قابلیت را هم برای شما فراهم می‌کند.

دانلود    Gravity Screen On/Off/ روشن و خاموش شدن صفحه گوشی به طور خودکار

دانلود شیر ایت SHAREit 4.5.98 جدیدترین نسخه شیریت مود شده اندروید

کاربران دستگاه‌های هوشمند با ظهور یک نرم‌افزار انتقال سریع فایل از طریق وای‌فای، فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریباً کنار گذاشتند. معروف‌ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی‌ها زاپیا است اما این نرم‌افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی از محصولات شرکت معروف لنوو Lenovo را بر سرخود حس کرده که SHAREit نام دارد. نرم‌افزار SHAREit سریع‌ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلتفرم) در جهان است.

دانلود 3.9.28 SHAREit برای اندروید، ios و ویندوز/ انتقال سریع فایل‌ها بین گوشی و کامپیوتر

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Photo Lab PRO v3.3.11 برنامه ویرایش حرفه ای عکس‌های اندروید

نرم افزار Photo Lab PRO Photo Editor با دارا بودن امکانات و افکت های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکس تبدیل شده است. این نرم افزار با ارائه صدها افکت و فریم به شما  امکان می دهد عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد  و تصاویر را به کاریکاتور تبدیل کنید.

نرم افزار Photo Lab PRO تا کنون امتیاز عالی 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

دانلود Pho.to Lab PRO ؛ بهترین نرم افزار ویرایش و افکت گذاری عکس
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Angry Birds Match 2.1.0 بازی جورچین انگری بردز اندروید
 
بازی های موبایل همیشه طرفداران خودشان را دارند و همیشه از پرطرفدارترین اپلیکیشن های اندروید و آی‌او‌اس به حساب می‌آیند. این بازی ها همواره تجربه ای متفاوت را برای مخاطبان خود به همراه دارند و باعث سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت هستند.
 
بازی جذاب Angry Birds Match هم همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی های سیستم عامل اندروید بوده است و گرافیک کارتونی زیبا و ایده بسیار خلاقانه این بازی همیشه باعث پرفروش شدن آن بوده است، تا جایی که شرکت سازنده آن هنوز این بازی را آپدیت و نسخه های جدیدی از آن را روانه بازا می‌کند.
 
دانلود Angry Birds Match 1.1.2 بازی جورچین انگری بردز

دانلود Accupedo-Pro Pedometer 7.4.2.G - قدم شمار و مسافت سنج اندروید

 نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer یک ابزار کاربردی است که می تواند تعداد قدم های شما را محاسبه کند. شما می توانید با نصب این برنامه روی گوشی خود، گام تعداد گام ها و مسافت طی شده را اندازه‌گیری کنید و تجربه جدیدی در قدم زدن بدست آورید. این نرم افزار با استفاده از سنسور های هوشمند گوشی حرکت شما را محاسبه می‌کند؛ حتی اگر گوشی را درون کیف خود قرار داده باشید. نرم افزار Accupedo در گوگل پلی با قیمت 3.99 دلار به فروش می رسد و نمره عالی 4.1 از 5.0 را نیز کسب کرده است.

Accupedo Pro Pedometer

دانلود گوگل فوتو Google Photos 4.7.0.223 برنامه آپلود و سازماندهی تصاویر اندروید

با استفاده از نرم افزار google photos می توانید به راحتی عکس‌ها و فیلم‌هایتان را در فضای ابری گوگل آپلود کنید. یکی از دلایل مطرح بودن این نرم افزار ویرایش و سازماندهی عکس‌های شماست که با افزایش امنیت و حفظ اطلاعات خود می‌توانید نسخه پشتیبان از تصاویر و ویدئوهای شخصی خود تهیه کنید و یا به اشتراک بگذارید.


دانلود آخرین بروزرسانی نرم افزار google photos

دانلود Infinite Painter FULL v6.2.4 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده  که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
 

دانلود MediSafe Meds & Pill Reminder 8.21.06804 برنامه یادآوری زمان مصرف دارو اندروید
 
حتما برای همه ما پیش آمده که گاها مریض شده ایم و دکتر برایمان قرص هایی تجویز کرده است تا در ساعاتی معین از آنها استفاده کنیم. اما مشغله های روزمره باعث می‌شوند که ما نتوانیم همیشه داروهای تجویز شده را سر وقت مصرف کنیم. افرادی که این مشکل را همیشه حس می‌کنند ، نرم افزار MediSafe Meds & Pill Reminder می‌تواند به آنها کمک کند. این نرم افزار زمان دقیق مصرف داروهایتان را به شما اطلاع می‌دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Kazakhstan
رضا
۱۸:۱۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
لینک نرم افزار photo lab pro editor مشکل داره
لینکشو تست کردم نوشت مخربه
دانلود نکنید
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۱۳:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
تاکنون دهها بار گفته ایم و باز می گوییم : چرا فقط نرم افزار گوشی ؟! و چرا نرم افزار کامپیوتر را ارائه نمی کنید ؟!!!