سرپرست اورژانس کشور:

برای بهبود کیفیت و سرعت خدمت‌رسانی اورژانس تا ۳۰ درصد افزایش ظرفیت داشته‌ایم

کولیوند گفت: در برخی منابع بالغ بر ۳۰ درصد افزایش ظرفیت داشتیم تا بتوانیم کیفیت و سرعت خدمت رسانی اورژانس را افزایش دهیم.

پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشوربه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور درمراسم آغاز امداد زمستانی که امروز در منطقه آبعلی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و باران، برف، یخبندان و مه آلودگی‌هایی که در پیش داریم، باید برای انجام آخرین برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ها برای خدمت رسانی به مردم عزیزی که شایسته بهترین خدمات هستند کنار هم جمع می‌شدیم.

وی بیان کرد: در فصل زمستان، حفظ سلامت شرایط خاص خود را دارد و در این فصل  رانندگی در جاده‌ها باید با سلامت انجام شود، از این رو وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور برای خدمت رسانی خوب هم در قسمت پیشگیری و هم در خدمت رسانی، برنامه ریزی‌هایی را انجام داده است.

کولیوند ادامه داد: تقریبا ۲ ماه نیست که بیش از ۴۰۰ دستگاه آمبولانس فور ویل درایو را بین ایستگاه‌ها توضیع کرده و سعی کردیم از بهترین نوع خودرو استفاده کنیم تا بتوانیم در شرایط سخت، برف و یخبندان به کمک مرد کشورمان بشتابیم.

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: امروز که در خدمت شما هستیم در برخی منابع ۲۰ درصد و برخی بالغ ۳۰ درصد افزایش ظرفیت داشتیم تا بتوانیم کیفیت و سرعت خدمت رسانی را افزایش دهیم؛ همچنین آموزش و مهارت کارکنان خودمان را در راس مابقی کارها قرار دادیم تا بر شاخص کیفیت و سرعت موثر باشد.

وی تشریح کرد: امسال با ۵۵۰۰ دستگاه آمبولانسی که در اختیار داریم، نیروها را طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که خدمات‌رسانی بهتر و بیشتری داشته باشیم، با توجه به این که امسال توانایی افزایش ظرفیت را نداشتیم اما از ظرفیت زمان استراحت کارکنان استفاده بهینه کنیم تا خدمت رسانی بهبود پیدا کند.

کولیوند اظهار کرد: بالگردها کاملا آماده ارائه خدمت هستند؛ تا به امروز بالغ بر ۲۳ هزار مجروح با استفاده از بالگردها جابه‌جا شدند و ۶۵ درصد از این مصدومین مستقیم وارد اتاق عمل شدند که این موضوع نشان از انتخاب درست نیرو‌های اورژانس دارد.

سرپرست اورژانس کشور گفت: تمام تلاش ما و همکاران نظامی مان بر کاهش کشته ها و حوادث ترافیکی است و از نظر ما هر کسی در این مسیر تلاش کند قطعا جهاد کرده است.

وی یادآوری کرد: از تمام عزیزان در این میدان تقاضا داریم طوری برنامه ریزی کنید که تمام مسیر‌ها را پوشش دهیم تا سریع با کیفیت و با دقت خدمت رسانی کنیم و از عارضه‌های بعدی پیش گیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار