رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پتانسیل ها،امکانات و زمینه‌های سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن احصاء شده و آماده ارائه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت:مدیران دستگاه‌های ذیربط به دنبال راهکار‌های مناسب با قابلیت اجرایی جهت فعال کردن واحد‌های راکد و نیمه راکد باشند.

وی بیان کرد: بخش خصوصی نیز باید در زمان سرمایه گذاری نوع و نحوه سرمایه گذاری خود به کشش و بازار محصول تولیدی دقت لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی  ادامه داد: یکی از علل سرمایه گذاری، سرمایه گذاران خارجی در کشور پایین بودن دستمزد کارگری و انرژی در کشور نسبت به کشور‌های دیگر است.

اسکندری گفت: باید در این برهه‌ی زمانی با کمک هم با ایجاد واحد‌های جدید و احیای واحد‌های راکد و نیمه راکد در برآورد نیاز مردم در زمینه اشتغال و ایجاد کسب درآمد وظیفه خود را انجام دهیم.

وی افزود: از شهریور ماه سال ۹۷ استان آذربایجان غربی در پرداخت تسهیلات برای ۸۴ واحد به ارزش یک هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان ادامه داد: در سال ۹۶ هدف گذاری استان برای ۶۳۰ طرح به ارزش ۹ میلیارد ریال بوده که تحقق یافته ۴۱۱ طرح به ارزش ۵ هزارو ۱۲۳ میلیارد ریال پرداخت‌های ثبت شده در سامانه است.

انتهای پیام / س خ

پتانسیل های آذربایجان غربی آماده پذیرش به سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.