حجت الاسلام ذوالنور گفت:با تصویب و اجرایی شدن طرح‌های جامع مقابله با فساد در کشور،اصلاح نظام مالیاتی و طرح ملی سلامت کشور می‌توان بخش عمده‌ای از حقوق فقرا را به آن‌ها برگرداند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی فصلی مدیران کمیته امداد استان قم خواستار همراهی بیشتر مدیران کشور با این نهاد شد.

وی با تأکید بر اینکه تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است،گفت: بنده خودم را خادم و سرباز محرومان می‌دانم و همه باید با انسجام بیشتر برای تقویت این نهاد تلاش کنیم تا برکات زیادی به بار بیاورد.

رئیس کمیسیون هسته‌ای مجلس با اشاره به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی مردم اضافه کرد: مراجعات مردم به دفاتر نمایندگان نیز افزایش بسیاری یافته لذا ما این مردم را به دستگاه‌هایی ارجاع می‌دهیم که مشکلشان را کاملاً حل کنند نه اینکه با پیچیدگی‌های اداری بر مشکلات آن‌ها هم بیافزایند.

حجت الاسلام ذوالنور با تأکید بر اینکه باید عوامل فقر در جامعه ریشه‌کن شود،عنوان کرد: با تصویب و اجرایی شدن طرح‌های مدون آماده ارائه به صحن علنی ازجمله طرح جامع مقابله با فساد در کشور، اصلاح نظام مالیاتی و طرح ملی سلامت کشور می‌توان بخش عمده‌ای از حقوق فقرا را به آن‌ها برگرداند.

وی اشاره کرد: درست است درآمدهای دولت و موجودی خزانه محدود است ولی ما معتقدیم کشور ما فقیر نیست و اگر سوء مدیریت نباشد همه کارها قابل انجام است و بهتر از این می‌شود کشور را اداره کرد.

وی با انتقاد از ریخت‌وپاش‌هایی که در برخی از سطوح مدیریت کلان کشور اتفاق می‌افتد،تصریح کرد: باید وضع مدیریت کشور به‌گونه‌ای اصلاح شود که مدیران با عشق و ایثار قبول مسئولیت کنند تا برای کسب منافع مدیریتی؛ لذا در این صورت است که می‌توانیم کارهای کلان برای فقرزدایی و جلوگیری از تولید فقیر انجام دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یقیناً مسئولان پاک، خالص و دلسوز بیشتر از مسئولانی هستند که در مظانّ اتهامند،ابراز کرد: از آقای مهندس فتاح که فردی توانمند و جهادی است و نیز از مدیران دلسوز کمیته امداد برای خدمات‌رسانی به محرومان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ح

تقویت کمیته امداد وظیفه همه مسئولان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار