رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان از تحصیل ۱۵۰۰ دانشجو در این دانشکده خبر داد و گفت: فصلنامه تخصصی عمران و سازه این دانشکده فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فریدون امیدی،رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان از تحصیل ۱۵۰۰ دانشجو در این دانشکده خبر داد و گفت: فصلنامه تخصصی عمران و سازه این دانشکده فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس دانشگاه لرستان و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

 فریدون امیدی نسب رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان گزارش کاری خود را درباره مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده حوزه مدیریت این دانشکده ارائه کرد.

وی گفت: در حال حاضر، این دانشکده دارای ۱۵۰۰ دانشجو است.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که انجام شده، همسان‌سازی درس‌های رشته‌های علوم پایه برای این دانشکده بوده است و شروع به فعالیت فصلنامه علمی تخصصی عمران و سازه نیز از دیگر اقدامات، بوده است.

سپس، اعضای هیئت علمی گروه‌های مختلف رشته‌های فنی و مهندسی، دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ب

۱۵۰۰ دانشجو در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان تحصیل می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.