نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت : فرهنگ جوامع در گرو ورزش معنا می‌شود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ جوامع در گرو ورزش معنا می‌شود، گفت : استفاده از اعتبارات کشوری در اعتلای ورزش‌های بومی و محلی استان کرمانشاه امری ضروری است.

وی گفت : مدیریت استان باید در همه عرصه‌های مختلف ارتقا داشته باشد.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی به اهمیت مدیریت عرصه ورزشی تاکید کرد و گفت: افول رشد ورزش کشور ناشی از عدم مدیران حرفه‌ای است.

این مسوول گفت: در حوزه ورزش بومی محلی مدیران خوبی از جمله آقای بهروش در راس کار استان کرمانشاه قرار دارند و در راستای حمایت از مطالبات ورزشکاران در حال خدمت هستند.

وی سهم تامین اعتبارات ورزشی در استان و کشور را جزو وظایف مسوولان مربوطه براساس شاخص‌های جمعیتی دانست و عنوان کرد: تامین این میزان اعتبار از وظایف مدیران و مسوولان مربوطه در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش است که باید از ظرفیت و امکانات لازم بهره برداری مناسب را به عمل بیاورند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده از اعتبارات خزانه در راستای اعتلای ورزش‌های استان کرمانشاه و کشور را مورد تاکید ما قرار دارد.

وی عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم هر میزان در توان دارم برای ترویج، تشویق و ارتقای ورزش بومی و محلی استان کرمانشاه تلاش خواهم داشت.

این مسوول سلامت روح، روان و جسم افراد جامعه را در گرو توجه به ورزش دانست و گفت: ورزش برای استخدام انرژی مورد نیاز انسان و نیز برای رسیدن به رشد و توسعه استان حائز اهمیت است، لذا فرهنگ هر جامعه نیز در گرو توسعه رشته‌های ورزشی معنا می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

لزوم استفاده از اعتبارات کشوری در اعتلای ورزش‌های بومی و محلی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.