جلسه راهبری سرمایه گذاری بیش ازدویست و بیست طرح اشتغال زا در حوزه اشتغال فراگیر و پایدار روستایی درشهرستان مهابادتصویب شد؛ که برای نهصد و شش نفرشغل ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلسه راهبری سرمایه گذاریدر مهاباد شجاعی معاون استاندار و فرماندار استان گفت: برنامه‌هایی برای تسهیل در اجرای طرح‌های اشتغال در نظر گرفته شده که موانع سرراه سرمایه گذاران باید برداشته شود.

کیانی دبیرکمیته سرمایه گذاری کار و اشتغال شهرستان مهاباد هم گفت: در این جلسه ده طرح برای سرمایه گذاری مطرح شد که چهارطرح ازطریق ادارات ذیربط درچارچوب مقررات اقدام می‌شود و بقیه طرح‌ها دردست بررسی هستند.

سرپرست دفترجذب و حمایت ازسرمایه گذاری استانداری هم به اشتغالزایی ۹۰۶ نفر بابهره برداری ازطرح‌های تصویب شده اشاره کرد و گفت: کل پرداختی‌های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی دویست و بیست و دو طرح بوده که ۱۸۹ طرح در قالب اشتغال روستایی و سی و سه طرح هم به صورت فراگیر بوده است.

حسنی افزود:این طرح‌ها برای ۷۱۳ نفر بصورت مستقیم و ۱۹۳ نفر هم به صورت فراگیر اشتغال ایجاد کرده است که در صورت بهره برداری از این طرح هابرای ۹۰۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد

در این جلسه مقرر شدکه کمیته‌هایی براجرای طرح‌های اشتغال زا قبل و بعد ازاجرا نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اشتغالزایی برای روستاییان در شهرستان مهاباد

منبع خبرگزاری صدا وسیما مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.