مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اعزام ۳۳ هزار و ۵۷۰ نفر از بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی غرب خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یونس عزیزی مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : قرارگاه راهیان نور سپاه با برنامه ریزی مدونی که از ابتدای سال داشته در مناطق عملیاتی غرب زمینه‌ای را برای بازدید زوار سراسر کشور فراهم کرده است.

وی گفت : در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری که نکته اصلی و کلیدی در اردو‌های راهیان نور ایجاد زمینه برای زیارت با معرفت است، تمام تلاش خود را برای تحقق این امرداشتیم.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در افتاحییه اردو‌های راهیان نور ۲۹ هزار و ۱۲۳ نفر در سالروز عملیات بازی دراز حضور یافتند.

وی از اعزام ۳۳ هزار و ۵۷۵ نفر از بسیجیان محلات به مناطق غرب خبر داد و بیان کرد: از ابتدای مهر ۱۳ هزار و۶۱۰ نفر از دانش آموزان خواهر و برادر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

عزیزی بابیان اینکه ۸۰ مرحله نمایش رزمی با افلاکیان برای اقشار مختلف جامعه اجرا شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۵۷۸ هزار نفر از زیارتگاه‌ها و یادمان‌های استان بازدیدکردند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۸۰ هزار نفر روز اسکان داده شده اند، گفت: به نحو شایسته‌ای نسبت به میزبانی و اسکان دهی به زوار مناطق عملیاتی اقدام کرده ایم.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از اسکان ۴۰ هزار و ۳۸۶نفر روزدانش آموز خبر داد و گفت: اردو‌های محلات و اعزام دانش آموزی رشد کیفی داشته ایم که در این میان از ظرفیت‌هایی نظیر نمایش رزمی افلاکیان، فضا سازی یادمان‌ها و مراکز اسکان استفاده شده است .

 

 

انتهای پیام/د

قرارگاه راهیان نور سپاه در مناطق عملیاتی غرب زمینه‌ای را برای بازدید زوار سراسر کشور فراهم کرده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.