مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از ارتقای درجه شهرداری برازجان بعد از ۲۵سال خبر داد.

ارتقای درجه شهرداری برازجان بعد از ۲۵سالبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید بردستانی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته درجه شهرداری برازجان پس از ۲۵سال به درجه ۹ ارتقاء پیدا کرد.

وی افزود: این شهرداری از سال ۷۲ تاکنون دارای درجه هشت بوده که با تهیه و ارایه مدارک و مستندات لازم به وزارت کشور و اخذ تاییدیه‌های مورد نظر درجه آن به درجه ۹ ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: وزیر کشور  سه شنبه  ارتقا درجه شهرداری برازجان را به استناد تبصره ۳ ماده یک آیین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب هیات وزیران و بر اساس شیوه نامه درجه بندی شهرداری‌ها، ابلاغ کرد.

بردستانی تصریح کرد: این ارتقا درجه در افزایش ضریب جذب اعتبارات، اخذ تجهیزات و ماشین آلات و عمران و آبادانی شهر و امکان خدمت رسانی بیشتر به شهروندان تاثیرگذار است.

بردستانی گفت: شهرداری بندر بوشهر مرکز استان دارای درجه ۱۰، شهرداری برازجان درجه ۹ و سایر شهرداری‌های استان دارای درجه یک تا ۷ هستند.

وی افزود: شهرداری برازجان در سال ۱۳۲۹ تاسیس شده و این شهر از شهر‌های مهم و بزرگ استان به شمار می‌رود.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی به مردم در شهر‌های مختلف استان وظیفه مسئولان است و در این زمینه از همه توان  موجود برای رضایت‌مندی مردم بهره می‌بریم.

انتهای پیام/م

شهرداری برازجان به درجه ۹ ارتقاء یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.