برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه استان کرمانشاه

عضو کمیته ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه استان کرمانشاه از ۲۵ تا ۲۸ آذر برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مصطفی فیضی عضو کمیته ستاد هفته پژوهش استان کرمانشاه گفت : در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه استان ۳۰ دستگاه اجرایی و شش دانشگاه استان آخرین دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه خود را در قالب نزدیک به چهل غرفه به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت : در این نمایشگاه تلاش شده تا بیشتر دستاورد‌های حوزه‌های نفت و گاز، محیط زیست، مهندسی شیمی، نانو فناوری، سلامت و آب نمایش داده شود که در استان نیز بیشتر روی این حوزه‌ها تاکید می‌شود.

مسئول کمیته برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان عنوان کرد: استراتژی جدید نمایشگاه امسال رونمایی از محصولاتی است که جنبه فناورانه و تجاری سازی دارند.

فیضی گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۲۵ آذر در محل کتابخانه دانشگاه رازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان بازدید عموم مردم و دانشجویان از این نمایشگاه آزاد است، گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر خواهد بود.

این مسئول یادآورشد: در پایان نمایشگاه از غرفه‌های برتر تجلیل می‌شود که طبق برنامه ریزی غرفه‌های سه دانشگاه، پنج دستگاه اجرایی و هفت شرکت و صنایع به عنوان غرفه برتر معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: همچنین امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه زمینه‌ای فراهم کرده ایم تا یک تور علمی برای دانش آموزان کرمانشاهی برگزار و این قشر از بخش‌های مختلف دانشگاه رازی همچون آزمایشگاه شیمی، علوم پایه، کتابخانه مرکزی، دانشکده فنی و مهندسی و مرکز اسناد بازدید داشته باشند.

این مسئول اضافه کرد: علاوه براین، در جوار نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی در حوزه‌های محیط زیست، آب و آی تی برگزار خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه استان در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.