مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت : به منظور انجام هر چه بهتر خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال ۱۳۹۸، با تشکیل کمیته فنی خرید تضمینی تمام ظرفیت شرکت به کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور در اولین جلسه کمیته فنی خرید تضمینی محصولات کشاورزی سال ۹۸ ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد همکاران خود در روند خرید تضمینی سال ۹۷ گفت : در فصل خرید تضمینی گذشته شرکت عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان داد که این امر موجب رضایتمندی کشاورزان هم استانی گردید، اما بی شک نقاط ضعفی نیز داشتیم که از هم اکنون با هم اندیشی، برنامه ریزی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به کشاورزان صورت می‌پذیرد.

وی گفت : بر اساس تصمیم شورای اقتصاد کشور و به منظور حمایت از تولید ملی، نرخ خرید تضمینی گندم معمولی در سال زراعی ۹۷-۹۸ به عدد ۱۶۰۰۰ ریال به ازاء هر کیلوگرم افزایش یافته است و این امر به ایجاد انگیزه بین قشر زحمتکش کشاورز و تداوم خودکفایی در تولید این محصول استراتژیک تاثیر شایانی دارد.

این مقام مسئول از مراکز ذخیره سازی سطح استان خواست تا از هم اکنون نسبت به پاکسازی و ضد عفونی کندو‌های خالی اقدام نمایند و افزود: بر اساس دستورالعمل‌ها تمامی مراکز ذخیره سازی باید توسط سیستم هوادهی و دوران استاندارد، سیستم حرارت سنج درون کندو، دستگاه سیکلون و. تجهیز شده باشند و عملکرد این مراکز در فصل خرید تضمینی گذشته، تاثیر مستقیمی بر انعقاد قرار جدید با این مراکز دارد.

وی تصریح نمود: شرکت غله و خدمات بازرگانی از عموم نظرات و پیشنهادات و انتقادات بهره برداران کشاورزی استقبال می‌نماید و ما درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه نقصی در فرآیند خرید تضمینی و ذخیره سازی محصولات، مراتب را جهت بهبود امور به ما اطلاع رسانی نمایند .

 

 

انتهای پیام/د

در فصل خرید تضمینی گذشته شرکت غله عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان داد

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.