فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : با تلاش‌های صورت گرفته وقوع عموم جرائم در استان از میانگین کشور پایین‌تر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،منوچهر امان اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (۲۱ آذر) در همایش فرماندهان و مدیران انتظامی استان با اشاره به سختی‌های کار انتظامی، گفت : با توجه به گستردگی ماموریت‌ها و حوزه‌های انتظامی، فعالیت در این زمینه با پیچیدگی‌های خاصی همراه است.

وی با اشاره به ارتقا عملکرد پلیس در تمامی حوزه‌ها گفت : خوشبختانه با وسع کم در امکانات، اما با تلاش مضاعف نیرو‌ها توانسته ایم شاهد ارتقا عملکرد در همه حوزه‌ها باشیم.

وی از افزایش کشفیات در تمامی حوزه‌ها خبرداد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر در عموم جرائم نسبت به میانگین کشوری در سطح پایین تری قرار داریم.

وی تصریح کرد: در بحث سرقت در استان که عمدتا نیز سرقت‌های خرد است، طبق آخرین جمع بندی از میانگین کشور پایین‌تر هستیم.

امان اللهی افزود: در میانگین کشوری میزان سرقت ۷۰۰ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که این میزان در استان ۶۰۰ مورد است که وجود این آمار هم به مواردی از جمله میزان اعتیاد، طلاق و حاشیه نشینی بستگی دارد.

وی همچنین از کاهش تصادفات فوتی استان خبر داد و افزود: خوشبختانه با اعتبار مناسبی که استانداری در اختیار ما قرار داده و با افزایش گشت‌ها در سطح محور‌های استان شاهد کاهش کاهش آمار تصادفات فوتی بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه باید به فکر ارتقا بیش از پیش عملکرد‌ها باشیم، افزود: استفاده حداکثری از امکانات و نیرو‌های موجود داریم، اما باید تلاش‌ها در این زمینه مضاعف شود .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت انتظامی پیچیدگی‌های خاصی دارد

 

برچسب ها: اخبارفرهگی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.