وزیر کشور در خصوص حادثه چابهار گفت: قطعا عوامل این حادثه شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد.

در حادثه چابهار سرنخ‌هایی به دست آمده استبه گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست هیات دولت امروز  در رابطه با انتخاب استاندار تهران گفت: به دلیل اینکه خود دولت به این استانداران رای می‌دهد همه استانداران هم سو با دولت هستند و طبیعی است که  برنامه دولت را قبول می‌کنند.

وزیر کشور در رابطه با قطع یارانه‌هاگفت: در لایحه بودجه حکمی گذاشته‌اند مبنی بر اینکه استان‌ها سه دهک از کسانی را که یارانه دریافت می‌کنند، با کمک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی کرده و کاهش دهند. اگر این اتفاق بیافتد منابع و مبالغ ناشی از آن را می‌توانند در پروژه‌های عمرانی و تملک سرمایه‌ای و واحدهای تولیدی و کمک به بخش‌های مورد نیاز هزینه کنند، این پیشنهادی است که به مجلس ارائه شده است. اگر در مجلس همراهی لازم صورت گیرد، ما در استان‌ها  با کمک همه دستگاه‌ها  آمادگی لازم را برای انجام آن را داریم.

وی در رابطه با حادثه تروریستی چابهار تصریح کرد: بارها درباره این مسئله به ویژه در شورای تأمین و شورای امنیت بحث شده است. سپاه پاسداران متولی امنیت چابهار شده و  پیگیری‌هایی هم در این باره  انجام شده و به سرنخ‌هایی هم  رسیده اند. قطعا عوامل این حادثه شناسایی و با آنها برخورد خواهد شد. ما قطعا صیانت از نیروهای خودمان و تقویت امنیت را در دستور کار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار