دبیر دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت یزد گفت: دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت یزد ۲۲ آذرماه به مدت دو روز در یزد برگزار می‌شود.

نصیری زاده دبیر دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: هدف از برگزاری این همایش لزوم توجه به اهمیت سبک زندگی از منظر قرآن، ائمه اطهار، بزرگان و اندیشمندان در شرایط فعلی جامعه است.

نصیری زاده محور‌های اصلی همایش سبک زندگی را خانواده، امنیت باور‌های دینی، شادی و امید تغذیه و رسانه محیط زیست و جوانی و سالمندی دانست.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد بیان کرد: تعداد ۱۵۹ مقاله به دبیرخانه همایش راه یافته و با پیگیری‌های انجام شده مقالاتی که پذیرش و نهائی میشود در مجلات و پایگاه‌های معتبر ثبت و زمینه استفاده علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه خانواده و سلامت زندگی از این مقالات فراهم می‌شود.

وی افزود: در حاشیه این همایش کارگاه‌های آموزش عمومی به صورت تخصصی با محوریت تغذیه سالم، تکنیک‌های خنده ویژه بانوان و تحکیم بنیان خانواده ویژه آقایان و محیط زیست و سبک زندگی برگزار می‌شود.

نصیری زاده خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در همایش می‌توانند در روز‌های باقیمانده تا روز همایش با شماره تلفن ۳۱۸۷۲۲۳۲ تماس و نسبت به ثبت نام و شرکت در همایش اقدام نمایند.

لازم بذکر است دومین همایش ملی سبک زندگی و سلامت بیست و دوم وبیست و سوم آذرماه در یزد برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ ا

دومین همایش سبک زندگی و سلامت در یزد برگزار می شود

برچسب ها: همایش ملی ، سبک زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار