یک کیلو و ۴۸۰ گرم مواد مخدر از ۲ عامل افیونی در شهرستان نوشهر کشف شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در اجرای طرح مباره با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ خرده فروش مواد مخدر در نوشهر شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان حین حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری در شهرستان  نوشهر شناسایی شدند.

سرهنگ محمدی گفت: ماموران در عملیاتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از آنان، در مجموع یک کیلو و ۴۸۰ گرم انواع مواد مخدر به همراه یک دستگاه توزین مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

وی از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری محل اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری ۲ عامل افیونی در شهرستان نوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار