معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران توضیحاتی ارائه داد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:تحریم‌ها کوچکترین خللی در پیشرفت‌های دفاعی ایجاد نکرده‌اندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است که از سوی آمریکا تحریم شده است و ما هیچ هراسی از این تحریم‌های ظالمانه نداریم.

وی افزود: پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران با سرعت زیادی در حال رقم خوردن است و تحریم‌های دشمنان کوچکترین خللی در این پیشرفت‌ها ایجاد نکرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز در نیروی دریایی به سطحی رسیده‌ایم که می‌توانیم تجهیزاتمان را به‌ روز، نگهداری و نیازسنجی کرده و امکانات مورد نیاز را متناسب با نوع ماموریت در عرصه دریا طراحی کنیم، تاکید کرد: تجهیزات پیشرفته نیروی دریایی ارتش که از ۱۲ سال گذشته تا امروز تولید شده‌اند، نمونه‌هایی از شکست راهبرد تحریم ملت ایران هستند.


بیشتر بخوانید:وقت‌کشی اروپا برای ضربه‌زدن به ایران/ چرا آمریکایی‌ها از کانال مالی اروپا با ایران نگران نیستند؟


امیر سیاری با اشاره به ساخت ناوشکن‌های پیشرفته در نیروی دریایی ارتش طی سالیان اخیر گفت: نیروی دریایی ارتش در سال ۸۵ علی‌رغم تمام فشار‌هایی که از تحریم تحمل می‌کرد، با خلاقیت جوانان و متخصصین خود توانست ناو «جوشن» را بسازد و در سال ۸۸ نیز شناور «درفش» و ناوشکن «جماران» به را ناوگان خود الحاق کند و بعد از آن نیز در سال‌های ۹۳ و ۹۶ ناوشکن‌های «دماوند» و «سپر» را به ناوگان شمال خود الحاق کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار