حضور اکیپ بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در شهرستان اسلام‌آباد غرب

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده این سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : اکیپ بازرسان سازمان در شهرستان اسلام‌آباد غرب در قالب یک گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، از تعداد زیادی از صنفی بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مسعود بیگلری؛ معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : در پی هماهنگی‌های قبلی، به شهر اسلام‌آباد غرب، اعزام و در قالب یک گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، از تعداد زیادی از صنفی، انبار‌ها و مراکز عمده‌فروشی سطح شهر اسلام‌آباد غرب، بازدید و بازرسی به عمل‌آورده است .

وی گفت : ضمن رصد بازار و ارایه تذکرات و رهنمود‌های لازم به فروشندگان پیرامون ضرورت رعایت دقیق قوانین صنفی و اجتناب از کم‌فروشی و گران‌فروشی، برای حدود ۷۰ واحد صنفی که مرتکب تخلفاتی همچون کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم نصب برچسب قیمت و موارد مشابه دیگر شده بودند، پرونده تشکیل و متصدیان این واحد‌ها را به‌منظور صدور احکام بایسته به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

بیگلری گفت: معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، همواره آماده دریافت، بررسی و اقدام در جهت شکایات و اعتراضات مردم نسبت به فعالیت‌های بازار است. وی از مردم خواست ضمن آن‌که گزارش‌ها و شکایات خود را با ۱۲۴ در میان بگذارند، با بازرسان اعزامی نهایت همکاری را به عمل‌آورده، تا این بازرسی‌ها از کیفیت و نتیجه مطلوب‌تری برخوردار شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اعزام یک گشت مشترک سازمان صنعت و معدن و تجارت با تعزیرات حکومتی به اسلام آباد غرب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.