سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از شناسایی و دستگيری پلیس قلابی در این کلانشهر خبر داد.

سرهنگ محمد سعيد ياری، سرپرست فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به گزارش وقوع چند فقره اخاذی تحت عنوان فرد مامور نما در سطح این کلانشهر، مأموران انتظامی به جهت پیشگيری از وقوع مشابه رسيدگی به اين مورد را در دستور کار خود قرار داد.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری 27 کلانشهر اهواز حين گشت زنی به يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک که راکب آن ملبس به لباس پليس بود، مشکوک شده و به منظور بررسی هویت وی، موتورسیکلت را متوقف کردند.

سرهنگ ياری اذعان داشت: وقتی از سوی مأموران انتظامی از راکب موتورسيکلت کارت شناسايی درخواست می شود، وی دچار دستپاچگی شده و با گفتن عبارات ضد و نقيض سعی در فریب مأموران داشته که با هوشیاری پلیس مشخص می شود که شخص مورد نظر با پوشش پليس اقدام به اخاذی و سرقت می کند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با هوشیاری و سرعت عمل مأموران کلانتری 27 شهرستان اهواز دستگیر و از وی وسايل و تجهيزاتی از قبيل 2 دستگاه بی سيم دستی، دست بند، صلاح کلت کمری، اسپری دفاع شخصی که همگی از نوع اسباب بازی بودند، کشف و ضبط شد، اظهار کرد: متهم در تحقيقات به عمل آمده به 10 فقره اخاذی با پوشش لباس پليس اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کلانشهر اهواز در پايان به شهروندان توصيه کرد: با جدی گرفتن توصيه ها و هشدارهای پليسی ضمن ناکام گذاشتن سارقان و افراد بزهکار، پليس را در رسيدن به هدف خود که آرامش و امنيت است ياری نمایند.

انتهای پیام/گ

فرد مامورنما در دام قانون افتاد

برچسب ها: سرقت ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.