آسمان مازندران امروز و فردا صاف همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت: هوای مازندران امروز و فردا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم نسبتا شدید و افزایش دمای تا ۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.
وی افزود:آسمان استان از اواخر فردا پنج شنبه ۲۲ آذرماه بتدریج از سمت غرب استان ابری همراه با رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه این سامانه کم فشار تا روز شنبه ۲۴ آذرماه در استان فعال است، افزود: آسمان استان پایان هفته جاری و آغاز هفته آینده نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده برف همراه خواهد بود.
اسدی افزود: روز‌های یک شنبه و دوشنبه از میزان ابرناکی آسمان کاسته می‌شود و آسمان استان دوباره صاف تا نیمه ابری خواهد بود.
وی افزود: سامانه‌ای که سبب بارش برف و بروز سرمای شدید در مازندران شود حداقل تا پایان آذر ماه به استان وارد نمی‌شود و باغداران نگران خسارت به محصولات باغی نباشند.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: مرکز استان اکنون با دمای ۱۳ درجه بالای صفر گرمترین و بلده با ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه مازندران است.
انتهای پیام/ک


تداوم هوای گرم در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار