مراکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی نمونه کشور با حمایت اپراتور شبکه علمی ایران، در دهمین نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز شرکت می‌کنند.

حضور مراکز پزشکی در نمایشگاه گردشگری شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس شیراز با محوریت گردشگری سلامت و با حضور بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی و ۱۰ اتاق بازرگانی از سراسر کشور، فردا چهارشنبه ۲۱ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس، آغاز به کار خواهد کرد.

آشنایی فعالان حوزه گردشگری سلامت با پتانسیل‌های مراکز درمانی کشور و همچنین فراهم کردن فضایی برای آشنایی دست اندرکاران این بخش از صنعت گردشگری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

نمایشگاه امسال با حمایت هولدینگ سیمرغ سامانه به عنوان اپراتور شبکه علمی کشور (شعا) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که با برگزاری آن توان کشور برای افزایش ارزآوری در این حوزه مهم از حوزه‌های اقتصادی، تقویت شده و امکان مقابله با تحریم‌های غیر قانونی تحمیلی غرب علیه کشورمان فراهم شود.

شایان ذکر است شبکه علمی کشور به عنوان اصلی‌ترین شبکه زیر ساخت برای ارتباط دانشگاه‌های ایران و اتصال ۲۰۰ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی به آن به زودی فرآیند اتصال دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار