احتمالاً بسیار تعجب خواهید کرد اگر بدانید که مردمی در این جهان هستند که در صورت بیمار شدن، قبل از رسیدن به بیمارستان کارشان به تابوت می‌کشد.

کشوری که در آن بیماران قبل از رسیدن به بیمارستان کارشان به تابوت می‌کشد!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکنان آندرا پرادش هند در صورت بیمار شدن قبل از اینکه به بیمارستان برسند کارشان به تابوت می کشد. ماجرا از  این قرار است که آنجا امدادگران به جای استفاده از آمبولانس به شکل معمول با تابوت های سیار به دنبال بیمارهای اورژانسی می آیند.

علت این وضعیت، دور زدن ترافیک و سرعت در عملیات امدادرسانی گزارش شده است. بد نیست بدانید در این تابوت سیار یک سیلندر اکسیژن نیز تعبیه شده و به طور کل این طرح از یک سازمان به نام لودا در بمبئی سرچشمه می گیرد.

گفتنی است بیماران در مناطق دورافتاده آندرا پرادش با یک تماس از طریق شماره 108 راننده این تابوت سیار را به سمت خود فراخوانده و به همان شیوه مذکور راهی بیمارستان می شوند.حمایت مالی بنیاد ارائه دهنده این طرح با یک قانون‌گذار محلی است که از بیماران مبلغی دریافت نمی شود. منگال پراگات نام بنیانگذار خیریه است که برای جلوگیری از مرگ‌ومیر بیماران بر اثر دیر رسیدن به بیمارستان در این زمینه فعالیت می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz iran
۰۱:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۷
عجب تکنیکی جالبی ، این خودش یک سبک نو و تازه است . دمشون گرم .